Mitt liv i ord och bilder....



söndag 18 september 2011

Nervös...

Sitter och "oroar" mig litegranna inför morgondagen, hoppas så att Elton ska få bli opererad trots sin snoriga näsa:( Samtidigt som jag tycker att det ska bli jobbigt att min lille Prinskorv ska bli opererad..det är ju ingen stor operation men ändå. Det går ju inte heller att förklara för honom vad som kommer att hända, han är ju så liten min plutt... Han är lyckligt ovetande helt enkelt.


Idag fick han ett nytt gosedjur som han ska få ta med sig till sjukhuset imorgon, en råtta med en superlång tvättlapp på (Elton älskar tvättlappar). Nellie fick ett lejon:) Hon får sova hos morfar och Eva i natt så slipper hon stressa med oss imorgon för vi ska ju åka redan vid kl 6.
Idag fick jag en stor hink med kantareller av pappa!:)


Så nu på kvällen har vi ätit varma mackor med kantarellstuvning, såå gott!!
Lika bra att gå och lägga sig nu, blir en jobbig dag imorgon:(


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: