Mitt liv i ord och bilder....



fredag 16 september 2011

Frisörsalong à la Magnus

Just nu håller min käre fästman på och färgar bort min hemska fula utväxt - ÄNTLIGEN!!:) Det är tur att jag har en så händig Karl;) Jag själv har ägnat halva eftermiddagen + kvällen åt att klippa gräset, tycker att det räcker med en tomt som står för högt gräs på denna gata... Hann dock inte klart allt idag utan får tappert fortsätta imorgon om vädret tillåter...
Idag fick lille Dewin åka ambulans in till akuten, stackarn fick någon allergisk reaktion och blev jättedålig men nu mår han som tur är bättre igen. Däremot kom Emilia hit idag med sin brutna arm, även hon har haft otur men mår bra ändå, snyggt rosa gips har hon i alla fall;)


Nu på kvällen har vi haft fredagsmys i vanlig ordning med tacos och annat gott framför Tv:n! Alla tre barnen somnade hyfsat tidigt, trötta efter en hel dagis/skolvecka..


Nu håller vi alla tummar och tår och hoppas på att färgningen blir bra i mitt hår, den som lever får se;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: