Mitt liv i ord och bilder....



lördag 17 september 2011

En dag i trädgården

Idag har jag och min familj varit ute hela dagen, så himla skönt väder!:) Barnen har lekt och haft roligt medans jag och Magnus har jobbat med huset och trädgården. Jag har äntligen klippt HELA min stora gräsmatta, känns så himla bra - gräset som har varit under byggställningarna var så himla högt! Städade även undan en massa skräp efter bygget + att jag tagit bort alla halvvissna sommarblommor och städat på altan - nu är hösten välkommen. Magnus har målat en massa på huset idag:)
Elton hade turen som fick följa med sin morfar och Eva för att kolla på traktorer, rena himmelriket för honom!!:)
Nu sover de tre minsta barnen, Emilia kollar på Tv med sin pappa och jag ska med gott samvete ta natt, är sååå trött!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: