Mitt liv i ord och bilder....



måndag 19 september 2011

Lättnad




Eltons operation gick jättebra idag, känns så himla bra!!:) Visst blev han ledsen när han skulle sövas men det är ju inte så konstigt när en främmande farbror i konstiga kläder och mössa tvingade på honom en hemsk mask över halva ansiktet:( Uppvaket gick också bra och sen fick han en nalle, en ring, ett diplom och en glass av sköterskan vi hade - då blev han så nöjd:)!!


På eftermiddagen piggnade han på sig riktigt så jag tog med honom på en liten promenad i vagnen, skönt att få komma ut lite:) Vi gick hem till Viola och där blev vi bjudna på äppelkaka och vaniljsås - supergott!! Fick med oss samma hem som vi ska fika på imorgon när Magnus fyller år:) Tack snälla Viola!!!


Nu på kvällen hade vi premiär på barngympan; Nellie och Elton hade superkul och hoppade och sprang massor!;) Elton orkade såklart inte hela tiden utan fick sitta i mitt knä och kolla på sista stunden.



Nu sover båda mina små så gott i sina sängar och jag ska snart göra detsamma:) God natt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: