Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 16 augusti 2011

Så glad!!

Efter en kanondag på mitt älskade jobb kom jag hem till ett ännu finare hus!!:) Snickarna har nu fått på både vindskivor och lite av panelen, och nu kan man se ännu bättre hur det kommer att se ut:) Så snyggt kommer det att bli, mitt älskade Lövlunda!!!!
Fick ytterligare en överaskning: min barndomsvän Emma kom hit med en superfin blomma och stannade en stund på lite fika:) Blev så himla glad och är nog fortfarande lite småchockad över besöket!:)
Fick även besök av min älskade morfar och Dagge också:)
Dagens plus: besöket av Emis Penis!!
Dagens minus: festis över hela vardagsrumsgolvet som Elton hällde ut med flit!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Emmas Andra Bullar sa...

Åh vad fint det blir Hanna!!!
Hoppas allt är bra! A hälsar att första veckan på fritids gått som en dans och att hon tappat sin första tand idag!
Kram Emma