Mitt liv i ord och bilder....



söndag 21 augusti 2011

Mysiga dagen!

Vilken helmysig dag vi haft idag:) Först firade vi lilla Prinsessan på sängen, sen iväg för att äta världens godaste brunch på Hasselfors Wärdshus, vi åt som hästar allihopa!


Sen på eftermiddagen kom Dagge hit på födelsedagsfika och vi sjöng för lillan ytterligare en gång;)
Sen lämnade Magnus de stora barnen och Dagge tog med sig Elton på en liten biltur - då passade jag på att klippa gräset (så skönt att ha det gjort).
Barnen somnade i skaplig tid så då bakade jag muffins och chokladbollar, vet ju hur mycket Nellie tycker om det!!
Nu har vi även slagit in de sista paketen så att vi kan (hinna) gratta henne imorgon innan det är dags för jobb och dagis. Jag åker ju så himla tidigt så lite stressigt kanske det blir..
Tänk att min lilla tjej fyller 4 år imorgon, de här åren har gått så himla fort!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: