Mitt liv i ord och bilder....



söndag 14 augusti 2011

Kräftskiva

Mysigaste kräftskivan igår!!:) Pappa och Eva hade ordnat allt såå bra! Jättegod mat och trevligt sällskap, vad mer kan man önska sig? Barnen hade också jätteroligt och tyckte nog att det var himla mysigt att äta tillsammans med allihopa. Senare på kvällen bjöds det även på grillad korv över öppen brasa, så mysigt:)
Nellie var mest med Elin, Mio och Märta under kvällen och fick till och med följa med dem hem och sova över, gissa om lillan var nöjd!!
Idag har vi haft en fixar-dag här hemma; jag har klippt gräset och röjt undan lite i trädgården - är så nöjd med resultatet även om det är massor kvar att fixa....men när ska jag hinna?? Det är alldeles för få timmar på dygnet för att jag ska hinna med allt:(
Nu en varm dusch och sen sängen, ska upp kl 4 imorgon!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Låtsas mamma;) sa...

Ja det var sååå trevligt!;) Nu får du 8 timmar till av mig! Förbruka dem väl!;);)