Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 12 mars 2014

Vårenergi!




Det fina vädret gör mycket. Jag känner verkligen hur jag får energi av solen, av våren - älskar våren!! Det fina vädret gör också att man blir mer sugen på att ta långa promenader som i sin tur också ger energi.


Igår och idag har varit två bra dagar. Blir glad när jag känner att jag orkar men är hela tiden "rädd" för att ta ut mig..


Nu sover mina tre små och det känns som att jag borde göra detsamma. Är så trött efter en lång men bra dag. Jag och Michelle har tillbringat dagen på öppna förskolan och BVC.


Hon är 5 månader idag och det innebar även att hon fick vaccinationssprutor - hoppas så att hon inte blir sjuk av dem!!


Nä nu ska jag lyssna på min kropp och krypa isängs jag med, natti <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: