Mitt liv i ord och bilder....



lördag 8 mars 2014

Välkommen solen!

Det är härligt att få vakna upp till en blå himmel och en sol som lyser starkt! Bara det gör att jag mår lite bättre och får lite mer energi...


Funderar på att ta en barnvagnspromenad sen, vet ju att jag mår mycket bättre efter jag varit ute och gått. Nu känns det mest motigt att bege sig ut... Jag måste bara bestämma mig. Så är det.



Igår tillbringade jag kvällen på bortaplan med en massa härliga Hasselfors-mammor. Vi hade på oss mysbyxor och beställde hämtmat - det gillar jag! Är verkligen INTE typen som gillar att stå i köket i flera timmar och fixa med förrätt, varmrätt och efterrätt. Tycker det är tråkigt och framförallt: just nu finns ingen sån energi som räcker till det. Den energi som jag har vill jag ge till mig själv och mina barn.


Tycker att jag måste lära mig så mycket nytt... Varför måste jag stressa och pressa mig själv till att saker och ting ska vara på ett specifikt sätt? Varför kan jag inte bara nöja mig med att bara vara? DET måste jag lära mig. Det VILL jag lära mig.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: