Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 5 mars 2014

Balans




Min kurator pratar om att jag måste hitta balansen mellan aktivitet och vila. Tycker själv att jag anstränger mig för att hitta just detta men inser kväll efter kväll att jag "misslyckats".
Jag har nog inte fått tillräckligt med vila när jag är tjutfärdig varje kväll. Vad gjorde jag för "fel" idag? Blev det för mycket när jag åkte till bvc för att väga Michelle? Eller var det att jag valde att åka och handla efter? Jag vet inte... Vet bara att morgondagen ska tillbringas på hemmaplan och hoppas det är en lagom aktivitet.



Mysigt var det iallafall idag när min morfar kom och fikade med oss...det var en bra aktivitet:)
Nu väntar sängen. God natt.


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Emelie sa...

Du är bäst <3