Mitt liv i ord och bilder....



måndag 8 april 2013

Vilken härlig dag!!

Går runt som på rosa moln!:) Energin och glädjen flödar! Har haft en toppenstund på jobbet idag, hade velat jobba längre...


Efter jobbet tog jag en långpromenad med snälla Maria och till min stora förtjusning hittade jag TVÅ TUSSILAGO:)


Är rädd att Maria ska tro att jag ät galen men blev ju helt överlycklig när jag hittade dem;)
Efter promenaden åkte jag till Laxå för att luncha med Sanna & Tiina - så gott och mysigt! Fick även världens sötaste godispåse av Sanna som grattis till "knottet" i magen:)


Efter lunchen hälsade jag på en sväng hos bästa Emelie som äntligen kommit hem från sin Thailands resa - hej solbränd!!
Så vilken dag, vilken BRA DAG!!:) Inte ofta jag hinner se alla mina bästa på en å samma dag, det är lyx! Helgen har varit minst lika bra också; Lina, Felix och Tilda har varit här! Vi gick hjälp med att städa ur vår källare, det blev verkligen kanonbra!
Mer såna här dagar tack !!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: