Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 30 april 2013

Välkommen Freia!

Förra söndagen blev jag moster till en liten Freia och i lördags fick jag, barnen och Magnus träffa henne för första gången=) Hon är så liten och söt! Nu längtar vi ännu mer tills vårt lilla "knott" ska komma, ska bli spännande med ultraljudet som är snart...=) I söndags tog jag och Magnus med oss barnen till vårt bästa Lillängen=) Älskar att vara där, speciellt den här årstiden när alla blåsippor och vitsippor blommor för fullt! Vi passade på att fika och barnen lekte vid sjön med deras båtar som de hade med sig - härligt! Igår fick vi sällskap av lilla Astrid och Tiina, alltid lika mysigt när de kommer... Vi fikade, ritade och degade - stora som små hade roligt;) Nu har jag precis kommit hem från jobbet, känns så skönt att komma igång med allt igen. Ikväll ska vi antagligen gå ner till Majbrasan med barnen, hoppas bara att vädret blir till det bättre... Sänder en extra tanke till min Gammelmormor som skulle ha fyllt år idag, grattis Astrid!

Inga kommentarer: