Mitt liv i ord och bilder....



fredag 26 april 2013

Elton- och Mammadag!

Idag har jag spenderat hela min dag med min lille prinskorv Elton Pelton - så mysigt!:) Inte ofta jag får en heldag med bara en av mina små älsklingar..


Efter en härlig sovmorgon och en massa gos åkte vi in till Marieberg med Linda & Elvis. Där shoppade vi lite, åt mat och fikade - jättemysigt. Elton var himla nöjd som både fick nya bilar och äta McDonalds - himla kul att killarna kom så bra överens också!:)


Väl hemma passade vi på att vara ute i det härliga vädret; Elton blåste blåsbubblor så det stod härliga till och efter det tog vi en promenad längs sjön.
Så härligt att bo som vi gör, närheten till sjön är himla lyxigt tycker jag!


Nu på kvällen har vi mumsat gott i soffan och kollat på Tv, far i familjen har en spelning så då passar vi andra tre på att plocka fram en massa onyttigt gott:)



Nu sover mina små så gott i sina sängar och jag ska snart göra detsamma, bäbisen i magen verkar dock ha vaknat till ordentligt! Rör sig massor i magen nu - mys!!!:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: