Mitt liv i ord och bilder....



söndag 4 november 2012

Söndagsångest!

Var såå längesen jag hade söndagsångest, usch vilken hemsk känsla:( Vill inte jobba imorgon!
Vill vara hemma och mysa med min familj...



Igår var jag själv med mina små (Magnus var på klassfest), vi hade lördagsmys i soffan med en massa godis:) Vi kollade på Bamse först och när Pelton somnat kollade jag och lillan på My Little Pony - samma film som jag själv hade när jag var liten:)


Idag åkte jag och Magnus in till Collage foto med barnen - hoppas de korten blir bättre än de från dagis (Photomic)! Efter åt vi på McDonalds och barnen fick en varsin bok:)



Nu på kvällen har Magnus fått färga min hemska utväxt så till veckan kommer jag ringa och boka tid för klippning, är så trött på min frisyr!!!


Nu är det solsidan på Tv, hoppas det kan få min söndagsångest att försvinna!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: