Mitt liv i ord och bilder....



måndag 5 november 2012

Full fart!!




Efter en lång arbetsdag åkte jag i ilfart för att hämta mina små älsklingar på dagis:) Tog med dem till Leksakstoppet så de fick välja en varsin leksak, de blev så glada!


Sen åkte vi nästan direkt till barngympan där vi busade av oss, spelade innebandy och fotboll - även om min lille Prinskorv inte kan gå på foten än så springer han runt på tårna och kämpar ändå:)


Väl hemma ville Elton ha kinamat så då fixade jag iordning kycklinggryta med bambuskott och vattenkastanjer - barnen tyckte att det var riktigt gott.
Sen har jag städat, dammsugit, diskat, tagit hand om tvätt och lagt fram kläder till barnen tills imorgon SÅ NU tycker jag att jag gjort mig välförtjänt av en lugn stund i soffan innan ögonlocken faller ihop...


Älskar min fina familj <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: