Mitt liv i ord och bilder....



söndag 25 november 2012

Bra-dagar

Trots denna hemska trötthet (med ett superlågt järnvärde) har jag ändå lyckats ha en riktigt bra helg.


Igår var jag och mina arbetskompisar och hälsade på Kjerstin i Stockholm:) Vi fikade, shoppade, gick lite sightseeing, åt god mat för att sedan avsluta dagen hemma hos Kjerstin med glögg och annat gott.


Dagen var så mysig och jag hoppas att vi kan åka dit i vår igen! Hemresan var också rolig, många härliga skratt blev det - sånt ger mycket kraft och energi!


Idag sov jag lääänge men sen blev det en liten utflykt. Pappa och Eva bjöd med oss till Kristinehamn för att bada:) Vi hade så roligt allihopa; Nellie och Elton badade och plaskade hela tiden och vi andra likaså!


Har inte varit på badhus sen våren 2009 men oj vad kul det var, dit ska vi åka fler ggr. Efter badet blev vi bjudna på god mat på restaurang, tack världens snällaste pappa!!!!


Nu sova, natti!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: