Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 17 oktober 2012

Oturen fortsätter...

Inte nog med gipsat ben på Elton, en sjuk mamma Hanna (som aldrig verkar bli frisk) så fortsätter vår (o)tur med att Magnus får världens tandvärk och får åka akut till tandläkaren och rycka ut en trasig visdomstand (!!!), min älskade iPhone lägger av = ingen telefon, inget internet och INGEN kontakt med omvärlden vilket har resulterat i oändliga samtal med flera flera olika supporters i ca 10 timmar idag!!! Som tur är fungerar min älskling (min iPhone) igen och jag är så glad att vi är tillsammans igen och jag vill ALDRIG mer vara utan den!!


Imorgon fyller vår älskade Prinskorv 3 år <3 Min bäbisälskling börjar bli stor...men jag vill ju att han ska vara liten för alltid. Men jag ska peta i mig febernedsättande imorgon och fira honom på bästa sätt:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: