Mitt liv i ord och bilder....



måndag 29 oktober 2012

Friskförklarad;)

Efter flera veckor hemma med sjukdom och vab är jag äntligen tillbaka! Tillbaka till jobb och till vardagen, hoppas verkligen att det får vara så nu...



I lördags var jag, pappa & Eva på Hasselfors Wärdshus och svängde på våra lurviga till The MOBs musik:)


Var dock lite sliten igår men orkade ändå med en liten tur till IKEA, hittade en massa fina julklappspapper och jag kunde känna en viss julkänsla närma sig... Och för första gången i mitt liv är jag (nästan) klar med alla julklappar, känns himla bra:)
Nu sovdags så att jag orkar med ännu en arbetsdag imorgon!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Zeeba(Amy) sa...

Skönt att vara klar!! Kan du bara njuta av allt annat pyssel och roligt inför jul:) kram