Mitt liv i ord och bilder....



söndag 27 maj 2012

Sommar!




Nu känns det verkligen som att sommaren är här (vill och hoppas det i alla fall)! Imorse gick jag, Elton, Nellie och Emilia ner till sjön för att ta oss ett morgondopp, hur härligt som helst (jag badade dock inte).


Sen tog jag med mig mina fyra busungar på en liten utflykt till Askersund där vi mumsade mjukglass vid hamnen och shoppade lite leksaker i leksaksaffären:)


När vi kom hem ville barnen bada igen och jag klippa gräset så då fick det bli en liten kompromiss - jag åkte till Viola och lånade en stor badbalja:) Tack Viola!!!


Så då kunde barnen plaska och ha vattenkrig medans jag klippte gräset;)


Kvällen avslutades med grillat tillsammans med barnens mormor + sambo, Lina och lilla Tilda, mycket trevligt:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: