Mitt liv i ord och bilder....



fredag 18 maj 2012

Härliga långledighet!




Bara fredag idag men jag har redan varit ledig i HEELA två dagar!:) Detta är ju lyx på hög nivå!
Har hunnit med en hel del myspys och bus med mina små, utan en massa måsten och tider att passa...


Igår var vi hemma hos Viola och hjälpte henne i trädgården lite och så fick vi äta supergod lunch där:)



På eftermiddagen åkte Nellie med moster Jejje (Elin) hem och sov där i natt, gissa om min lillsnutta var nöjd! Idag var de till Gustavsvik och badade - vilka fuskisar!;)



Igår kom Dewin & Emilia hit också, så då blev det en massa bus här hemma!:)
Idag efter att vi lämnat de stora barnen åkte vi och hämtade Nellie i Örebro.


På hemvägen stannade vi till på McDonalds till barnens stora glädje:) Efter åkte vi runt och letade lekparker och hittade till slut en bra i Kumla. Barnen hade så roligt och nu sover de så gott i sina sängar.


Nu lite vin & jordgubbar med min älskling <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Emmas Andra Bullar sa...

Hej Hanna!
Ja visst är det härligt att ha lite ledigt!
Men visst är väl Nellie väldigt lik sin moster??
Påminner om att du har en lampkjol här om du fortfarande vill ha den!
Trevlig helg!
Kram Emma