Mitt liv i ord och bilder....



söndag 13 maj 2012

Redan söndag!




Herregud vad tiden går fort, tyckte att det var fredag nyss och så är söndagen redan här och snart över! Har i vilket fall haft en riktigt bra helg, känns som att vi hunnit med en hel del:)



I fredags tog jag med mig Emilia hem från jobbet, kul att få ha henne lite extra tyckte vi alla:) Till fredagsmys fixade far i familjen iordning pannkakstårta med grädde och hallon, sååå gott!!



I lördags fm var vi och grattade min farfar som fyller 80 år, jättekul att få träffa honom och passa på att få veta mer om hans händelserika liv:) På eftermiddagen fick vi besök av Linda & Fredrik med deras små guldklimpar, riktigt skoj - göööörrrroligt!;)


Idag blev vi bjudna på utelunch hemma hos pappa och Eva, Viola var också där:) Det var hur mysigt som helst att sitta och äta lunch ute i det härliga soliga vädret!


Nellie och Elton passade även på att måla med vattenfärger, både på träbitar och i ansiktet på varandra!


Nu på eftermiddagen har jag och Magnus klippt gräset och fixat i vår trädgård, det blev så fint!:) Allt blommar så fint nu, det mår jag gott av:)







- Posted using BlogPress from
my iPhone

Inga kommentarer: