Mitt liv i ord och bilder....



tisdag 20 januari 2009

Studier, scrapping, inredning och tatuering!!

Så då var det dags för lite bloggande igen (efter vissa påtryckningar)...=) Älskar ju att sitta och skriva men det känns som att man aldrig har tid över, tyvärr.
Nu har Vårterminen 2009 dragit igång med studier, just nu läser jag Specialpedagogik och det är himla intressant; har redan läst S.p. i 1,5 år så lite kan jag ju sen innan men det är alltid bra med lite uppdateringar här och där. Idag sitter jag hemma och pluggar för fullt, går riktigt bra men kände att jag behövde en paus nu...skönt att få tankarna på annat håll för en liten stund.


I lördags var jag, Magnus och barnen och hälsade på min faster som bor på "landet". Nellie red på en häst för första gången, hon var så gullig!! Dewin & Emilia vågade inte utan nöjde sig med att gå och klappa på alla små kalvar inne i ladgården=) På kvällen var jag och scrappade hos självaste Prästfrun här i Hasselfors, så trevligt så!=) Vi satt hela kvällen och inpå natten, och hade med mig hem en egensmyckad tändsticksask och en fin layout på Magnus och Nellie=)



Har gjort om lite här hemma igen, har köpt 2 nya fönsterlampor till mitt kök...vita & fina är sååå nöjd!!! Köpte även 2 små "kransar" som är hjärtformade och som jag hängt upp i fönstrena... Finns så mycket fint som man kan köpa, men det gäller ju att sålla ut så att man verkligen hittar något som passar in...




Sist men inte minst!! Har även gått och tatuerat mig=) Det blev "Nellie" på underarmen med ett litet hjärta bredvid. Min älskade plugghäst Ermina var också med och tatuerade sig=)




Nu ska jag återgå till mitt läsande, gäller att passa på innan man och barn kommer hem!
Pussen!!

2 kommentarer:

Karina sa...

Nämen titta... ett nytt blogginlägg. Va trevligt :)
Du... bilder på den dära tatuerarens arbeten... var hittade jag det?
Kram

Sarah sa...

Självaste prästfrun här! ;-P Så trevligt inlägg! Vill du fota mn lilla skylt o lägga ut, antingen här eller på facebook, så jag kan kopiera den o spara för framtiden?... =) Hoppas vi kan sitta snart igen! Var ju så himla trevligt!! o du! på söndag kl. 15 är det scrapträff i Laxå! Jag har tänkt gå... kram på dig!