Mitt liv i ord och bilder....



måndag 10 november 2008

Tentan avklarad!


Så skönt att ha tentan avklarad, det gick faktiskt riktigt bra...tror jag!! Trodde i mitt stilla sinne att det skulle bli lite lugnare nu ett tag med allt pluggande, men icke! Den nya delkursen drog igång idag och det är bara att sätta igång att läsa och skriva igen.

I helgen har vi även hållt på i vårt hus, har börjat flytta dit lite småsaker, men vi kommer nog inte vara inflyttade förrän i slutet av veckan (om vi har tur).

Igår firade vi Fars Dag, far i familjen fick en insändare i tidningen från sina 3 barn - han blev så glad, han fick också frukost på sängen och två superfina vita lyktor i lantlig stil...hihi mor i familjen blev lika glad hon=)

Nu ska jag mysa med min söta dotter!!!

Puss

Inga kommentarer: