Mitt liv i ord och bilder....



måndag 3 november 2008

Bloggpremiär...



Ja då har Hanna gått och skaffat sig en blogg, har alltid tyckt att det varit roligt att gå in och läsa andras bloggar och nu med lite påbackning från min söta studiekamrat Ermina så har även jag en=) Hm...men vad ska jag skriva för intressant som får andra att vilja läsa min blogg då? Äsch, jag skriver det jag känner, tycker och gör för stunden så får vi väl se...


Egentligen borde jag sitta å plöja igenom all kurslitteratur från Universitetet nu, då vi har en stor tenta på lördag MEN ICKE, finns så mycket annat jag vill göra. Kolla inredningssidor, prata skit med vänner på msn, plocka ordning här hemma...i vår alldeles för trånga lägenhet, som vi iofs inte kommer att bo i så mycket längre till. Längtar så tills vi ska flytta till huset, vårt Lövlunda som huset faktiskt heter....ligger alldeles vid sjön...rogivande! Nu har vi renoverat i 2 mån och huset börjar snart blir "klart", vi hoppas kunna BÖRJA flytta in redan nu i helgen, då ska jag inreda!!!!!

1 kommentar:

Sju Hjärtan sa...

Hej hej

Kul att du har skaffat en blogg men varning man fastnar lätt i det och bloggar allt för ofta ;o) men så himla roligt är det....

Lycka till med renoveringen av huset, vi håller också på för fullt, väntar på det nya köket som kommer om ca 2 veckor.

// Ewelina