Mitt liv i ord och bilder....



lördag 15 november 2008

Inflyttning pågår


Just nu hålls det på för fullt hemma hos familjen Engvall Olsson, kartonger packas och flyttkärror körs fram och tillbaka, herregud hur mycket "skit" man samlat på sig!!! Men mycket mycket har vi skänkt till farbror Sopgubbe och till kupan... Det känns så bra att vi äntligen är så nära mål, men det märks att vi är slitna.. Jag går med ständig huvudvärk som för övrigt gjorde så att jag missade en trevlig tjejkväll, och min käre sambo har haft nackspärr i över tre veckor...MEN nu är vi snart klara....

Köket har kaklats och det gjorde verkligen en jätteskillnad, det är så fint! Är riktigt stolt över Magnus, han har lärt sig mycket nu när vi renoverat huset...skönt, då vet jag att han kan sen ;) Nellies rum är nästan klart, likaså Dewin och Emilias rum + vårt sovrum...+ vardagsrum!!

Var in till Örebro idag och köpte ny sänggavel, vit och lite "gammaldags", sen skulle jag även köpa vitt köksbord, vitt vitrinskåp och vit tv-bänk MEN (åååh alla dessa men!!) då får vi vänta i 2 veckor innan vi kan hämta det, hur kul är det??? Nu måste vi ställa in en massa gammalt fult.... Jaja...det får gå=)

Nu ska jag snart hoppa i säng så att jag orkar med morgondagen... Hihi, sitter och kollar på förlovningsringar nu...vi ska snart förlova oss!!!

Puss

Inga kommentarer: