Mitt liv i ord och bilder....



söndag 6 oktober 2013

Sömn




Är överskattat?! Oh no, känner verkligen att jag BEHÖVER sova men så har jag nu legat klarvaken i en timma också...


Ingen idé att försöka somna om. Istället mular jag i mig mer av godiset som blev kvar igår (nyttigt?) och spelar spel i mörkret på min telefon - en ny variant av egentid kanske?;)


Åh inte vill lilla bäsen i magen komma ut heller, den verkar ju trivas förträffligt i mammas mage (inte ömsesidigt längre)! 2 dagar kvar till bf, blir inte ett dugg förvånad om jag/vi går över tiden ett bra tag...


Igår var vi å grattade vår lilla Tilda som har fyllt 2 år, lillskruttan var så glad över alla sina paket men när vi skulle sjunga för henne blev hon rädd (vad säger det om vår sång??)..


På kvällen kollade vi på film; Sune i Grekland, med alla barnen och åt en massa godis - det perfekta lördagsmyset:)


Nu ska jag brygga mig lite kaffe:) Trevlig söndag gott folk!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: