Mitt liv i ord och bilder....



måndag 30 september 2013

Måndag!




Är lika med dansträning för Nellie och barngympa för Elton!:) Fullt ös med andra ord men inte helt okomplicerat för en sur, sliten höggravid mamma - krävs logistik som fungerar nu!!


Idag var också första måndagen som Elton stannade hemma och Nellie fick åka buss och taxi till och från skolan - lillan fixar det galant!


Jag och Elton passade på att baka bullar till hans födelsedag, de blev så goda!:)


Så skönt att det är gjort men fy vad ont jag fick efteråt i både ryggen och magen:/ (självförvållat men ändå)
I fredags unnade jag mig ett välbehövligt frisörbesök så nu är det hemska långa sönderblekta håret borta, är sååå nöjd!


Efter frisören blev jag upplockad av min kära familj och vi åkte in till Örebro på bio:)


Lika bra att passa på innan lilla bäbisen kommer, kan bli vilken dag som helst nu:)!!!


Vi längtar ihjäl oss känns det som! Bara 1 vecka kvar till bf!!!:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: