Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 3 juli 2013

Vara




Sitter på min altan och bara är, känns som att energin är lika med noll:/ Åkte direkt hem efter jobbet, kände att jag behövde sova innan jag skulle hämta mina små - somnade på stört och sov 2 timmar (hade kunnat sova för resten av denna dag).


Hämtade mina små på förskolan och tog med dem å köpte glass, gott och barnen blev glada!:) Efter det åkte vi till bästa Leksakstoppet och där fick barnen välja en varsin "sommarpresent"; Nellie valde en ny MonsterHigh docka och Elton valde grävmaskin!


Nu leker de båda tillsammans med nya leksakerna - dockan får åka med i grävmaskinen;) Tur att de leker så bra ibland så att deras mamma kan koppla av.



Igår hade Nellie med sig Ida-Li hem, tjejerna hade jättekul och nu luktar hela övervåningen parfym (!). Jag hade tur som fick sällskap av Tiina och lilla Astrid:) Imorgon är det Eltons tur att ha med sig kompis hem, det ser han fram emot!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad har hänt med dig?