Mitt liv i ord och bilder....



söndag 21 juli 2013

Halmstad Tylösand




Så var vi hemma igen, tillbaka till vårt älskade Lövlunda.



Vi har spenderat några dagar i sommarparadiset Tylösand:) Det var 19 (!!!) år sen jag var där sist och mycket vackrare än vad jag minns det!


Om jag hade råd skulle jag packa väskorna igen och åka tillbaka..


Barnen och vi har verkligen haft det hur bra som helst:) Barnen har lekt i havets vågor och plockat snäckor på stranden.


Det är så vackert vid havet, som balsam för själen och det inger ett himla lugn. Livskvalité.


Tur ändå att vi bor som vi gör, vi har inget hav och inga snäckor men oj så lyxigt det är att bara kunna gå 1 minut och ta ett eftermiddags dopp i sjön med barnen..


Nästa sommar får vi åka till Halmstad och Tylösand igen men under tiden kommer jag njuta av Hasselfors och mitt älskade Lövlunda:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: