Mitt liv i ord och bilder....



onsdag 21 december 2011

Vab-dagar...

Igår och idag (+ imorgon) var/är det min tur att vara hemma med barnen, Eltons mage krånglar fortfarande och igår var vi till vårdcentralen och tog en massa prover. Läkaren trodde precis som jag att det är en förkylning som satt sig i magen:(


Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt, på förmiddagen var vi ute en stund och lekte i snön och medans jag städade undan virke från tomten passade mina busungar på att gunga:)
På eftermiddagen bakade vi cornflakes-kakor och saffransbullar, som vanligt blev de kanongoda!



Inte långt kvar till julafton nu....känner hur julstressen nästan kväver mig! Mycket som ska hinnas på så kort tid:/
Men ändå älskar jag julen, älskar lugnet och gemenskapen på julafton!:) I år ska vi fira här hemma med min pappa, Eva, Viola, Elin, Mio och Märta - ska bli så mysigt:)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: