Mitt liv i ord och bilder....



måndag 12 december 2011

Julkort:)

Idag har jag och Nellie julpysslat igen och denna gång valde vi att göra julkort med äppeltryck - så fina blev dem:)


Vi passade även på att baka lite fler cornflakes-kakor som vi ska mumsa på efter Nellies luciafirande imorgon. Hon ska vara lucia för första gången!:) Så ikväll har jag fixat iordning luciakrona, lucianattlinne, rött band och lockat håret på lilla lucian (för det skulle hon bestämt ha!).
Idag kom hon även på en ny sång som hon sjöng så glatt för mig;) "Dumma mamma" heter den...(hur ska jag tolka det?).



Nu sitter jag här i soffan med en alldeles för pigg Elton:/ Han sov ingen lunch idag utan somnade ca 15.45 istället och vaknade utvilad kl 19...får se när han bestämmer sig för att sova?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: