Mitt liv i ord och bilder....



fredag 25 juli 2014

Härliga sommardagar!

Dagarna består av en massa massa bad; antingen i vår pol eller i sjön. Det är verkligen guld värt att vi bor så nära sjön!
Himla kul också att alla våra barn älskar att bada, till och med lilla Michelle:) Hon skrattar så att hon kiknar när hon badar!


Vill inte gnälla på värmen egentligen men fy fan vad varmt det är...man är inte van vid att det är över 30 grader...
Imorgon är en stor dag, en av mina bästa vänner ska gifta sig!!! Är alldeles pirrig i hela kroppen:)


Magnus kusin gifter sig också imorgon så vi får dela på oss - Magnus på ett bröllop och jag på ett annat. Älskar bröllop! För ca en månad sen gifte sig min älskade Therese, det var ett riktigt drömbröllop och hon var det vackraste jag sett<3


Puss!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: