Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 8 augusti 2013

Ibland




Ibland måste man väl ändå få tycka liiite synd om sig själv?;) Har haft lite såna dagar denna vecka, blir så besviken på min rygg och fogar som bara gör ont!!:/


Jag som klarat mig så bra denna graviditet och så blir "slutet" såhär! Typiskt också att Magnus ligger borta på jobb.. Tur är att jag har nära & kära runt omkring som är förstående och ställer upp<3


Gillar inte att be om hjälp men ibland måste man...
Igår hade jag tur; Eva & pappa var snälla och tog hand om Nellie och mamma tog hand om Elton så att jag kunde få några barnfria timmar:)


Dagen spenderades med bästa Maria; vi åt mat, fikade och shoppade - blev som vanligt en massa till mina små och nu även till lilla bäbisen, så kul:)


Idag har jag varit till bm och imorgon ska jag till sjukgymnasten igen - hoppas akupunktur ska hjälpa mot foglossningen!


Nu myser jag och Elton i soffan medans regnet faller utanför...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: