Mitt liv i ord och bilder....



fredag 17 maj 2013

Härliga dagar...




ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN är den riktiga värmen här, hur underbart är det inte??:)
Igår klippte jag premiärklippte jag gräset och det är ett starkt sommartecken, det blev så fint i vår trädgård!


Igår passade jag även på att gratta min kära Emelie på hennes 28års dag, har gjort en fotobok till henne med kort från 2003-2013 - så många minnen samlade i en och samma bok!:) Hon blev så glad..


Idag tog Nellie och Elton sitt första dopp, iskallt var det men de var lika glada ändå:)





Nu på kvällen åkte vi till bästa McDonalds och åt kvällsmat, orkade inte fixa iordning något kände jag när Magnus skulle iväg..


Så det blev en supermysig stund med god mat, efterrätt (glass) och lek!!


Nu sover mina små så gott, jag mumsar chips i soffan och känner hur "knottet" sparkar i min mage; det är fredagsmys för mig!!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: