Mitt liv i ord och bilder....



fredag 22 mars 2013

Bra vecka!

Så var den härliga fredagen här! Och vilken bra vecka jag haft:)


Om min vecka får börja på söndagen så inleddes den med "kompis-bak" med Tiina & Emelie, riktigt kul att baka när man är flera:)



På måndagen efter en toppenstund på jobbet så åkte jag till Emelie där jag och Sanna blev bjudna på amerikanska pannkakor med grädde, jordgubbar, blåbär, banan och lönnsirap - hur gott och lyxigt som helst!!



I tisdags hade jag turen att bli bjuden på lunch igen och denna gång hemma hos Tiina (Sanna kom också), det bjöds på den godaste skink/ost/broccoli pajen - såå smarrig:)



Kort sagt, det hör verkligen inte till vanligheterna att jag på en och samma vecka träffar så många vänner och som pricken över i:et bli bjuden på lunch! Men det är ju ett faktum, mina underbara vänner ger mig energi - älskar er!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: