Mitt liv i ord och bilder....



torsdag 13 september 2012

Resfeber

Min älskade snutta har resfeber, det är inte långt kvar tills hon ska åka!!! Ikväll packade vi det mesta hon ska ha med sig:) Och i eftermiddags hämtade vi hennes fina pass som hon är så nöjd med!!:) Efter passade vi på att äta på McD, går INTE att åka förbi en McDonalds restaurang med en Elton i bilen;)


Tänk vad roligt hon kommer att ha med sin morfar och Eva!!! Och hur kommer jag att klara en HEL vecka utan min Nellie Pellie?????
Ska passa på att pussa och krama om henne så mycket jag bara kan nu innan hon åker..
Idag köpte vi också lite saker till barnkalaset som hon ska ha på söndag, det kommer att bli såå bra!


Nu väntar sängen, bara en arbetsdag kvar och sen efterlängtad helg med mina små<3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: