Mitt liv i ord och bilder....



måndag 30 april 2012

Härliga dagar!:)




Har haft många härliga dagar tillsammans med mina små:) I lördags var vi till Lek & Buslandet tillsammans med barnens morfar!:) Barnen hade så himla roligt och skrattade oavbrutet, så härligt att se:)


Igår var jag och Nellie till vackra Lillängen och plockade vitsippor, jättemysigt!


Sen tog jag en tripp till Kumla med Maria och hennes Nellie, vi fikade och kikade lite i affärer - så trevligt:)
På eftermiddagen var vi hem till min syster Lina och grattade henne och myste med lilla Tilda <3


Idag har jag jobbat och sen åkte vi in hela familjen till Willys och storhandlade, så skönt att få det gjort! När vi kom hem kom Lina, Felix och Tilda hit så nu har vi grillat och gått fackeltåg ner till Majbrasan.


Nellie tyckte att det var så roligt att få bära fackla och slänga den i majbrasan! Nu avrundar vi kvällen med en varsin kall, livet är gött;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: