Mitt liv i ord och bilder....



måndag 23 januari 2012

Seg...

Dagen började bra, alla fyra barnen verkade pigga och friska så det kändes lite lyxigt att få vara hemma och vabba:)


Vi tog en liten promenad bort till barnens morfar, så skönt med frisk luft för både mig och barnen! Nellie och Elton var extra nöjda som fick bli dragna på madrass av Dewin och Emilia:)


Hemma hos morfar blev barnen bjudna på glass och jag fick kaffe, mycket uppskattat.



Väl hemma efter en bråkig hemfärd var det dags för lunch (lasagne till barnens stora förtjusning) och sen lägga Elton... Nu har han snart sovit i tre timmar och känns himla varm:( Jag mår inte heller bra, känner mig kallsvettig och yr...hoppas jag inte blir magsjuk!
Nellie och Emilia är ute på tomten och har picknick med varm choklad och kakor, så de är pigga i alla fall:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: