Mitt liv i ord och bilder....



lördag 8 augusti 2009

Härlig dag på sjön!

Min underbara sambo kan med det trevliga förslaget att vi skulle ta med Nellie på en båttur på sjön idag. Kan erkänna att jag inte jublade direkt när han sa det...kändes som att det skulle bli misslyckat med en trotsig 2åring och mig själv med alla mina graviditetskrämpor (foglossningar & förvärkar) men hela dagen var verkligen så lyckad, allt har varit perfekt!=)

Nellie tyckte att det var hur kul och mysigt som helst att åka båt och jag med.

Vi stannade och badade och solade en sväng på Staffingstrand också, dessvärre hade vi helt glömt bort att ta med leksaker till Nellie, men vi hittade en hink och en skopa i båten som fick duga=) Jag satt mest i solen och njöt av det härliga sommarvädret när Magnus sprang runt och lekta med Nellie och gjorde små upptäckfärder på stranden...lovely!

Blir det lika fint väder imorgon och om min kropp tillåter så tar vi nog en tur till, gäller att passa på nu...sommaren är ju snart över=(

Nu ska jag inta sängen och lägga mig bredvid 2 snarkade älsklingar, hihi=)

Inga kommentarer: