Mitt liv i ord och bilder....



fredag 29 juli 2011

Varma sommardag

Oj vad varmt det varit idag, så skönt!
Efter frukost gick jag och Maria ut på en långpromenad i skogen, så skönt att röra på sig!:) känner dock att jag borde röra mycket mer på mig, har ju urdålig kondition!
På eftermiddagen tog jag med mig alla fyra barnen hem till Viola och hälsade på:) Nellie var duktig och cyklade dit och Elton fick åka på Nellies gamla prinsess-trehjuling:) När vi kom hem till snälla Viola blev barnen bjudna på festis och fika, efter att de busat runt en stund kände jag att det var dags att gå hem igen (innan de rev ner halva huset).
Väl hemma igen fick både Emilia och Dewin lekkompisar som de båda lekt med ända tills sena kvällen:) Jag hann att måla lite panel medans Magnus tog med sig barnen ner till sjön och badade, inte så jättemycket kvar att måla nu;)
Magnus åkte hemifrån innan nio för att spela och sjunga nere på Laxå Bowling så jag har varit själv med barnen. Dock fick jag lite sällskap av Elin, Mio och lilla Märta en stund - mycket uppskattat av både mig och barnen:)
Nu har alla barnen somnat och jag njuter av en välförtjänt iskall öl! God natt;)


- Posted using BlogPress from my iPhone



Inga kommentarer: